Przejdź do głównej zawartości

Posty

WYBUCHOWY weekend!

Heeejka :D  Już nas troszkę znacie i wiecie,że ciągle poszukujemy nowych "doznań". Wobec powyższego uznałysmy, że najlepszym środkiem zaradczym na spędzenie tegorocznej majówki będzie wyjazd do Stolicy. Na skutek tego, że Warszawka przywitała nas o 7:00 rano deszczem, a nasze lokum na weekend dostępne było dopiero od południa trzeba było znaleźć panaceum na nasz ambarans . A jak wiadomo student potrafi, dlatego też uchwaliłyśmy,że najbliższe godziny spędzimy zwiedzając złote tarasy wraz z towarzyszkami każdej naszej podróży - walizkami. :D Wyobraźcie sobie trzy przemoknięte do suchej nitki wariatki, które w każdym kolejnym salonie robiły szał, przetłaczając się obładowane między przeglądarkami. ALE MY NIE O TYM... :) Z racji tego,że naszą pryncypialną misją tego wyjazdu było poznanie zwyczajów i tradycji panujących w Warszawskich klubach jako obiekt naszych badań wybrałyśmy (mamy nadzieję) wszystkim znany klub Explosion.  Nie znając topografii stolic
Najnowsze posty

Powrót na PROPSY

Heeejka :D  To znowu my... ale nie takie same my (w końcu minął już prawie rok, kto by się od tego czasu nie zmienił... :P :D) Nie było nas tutaj trochę to fakt, ale chciałyśmy usprawiedliwić naszą absencję :* :* <3 Zastój w naszej twórczości spowodowany był brakiem: weny, natłoku obowiązków i energii życiowej.  Okres wakacji pozwolił "doładować nasze baterie", a dzięki temu, że miałyśmy więcej czasu tak od niechcenia i z braku laku odwiedziłyśmy nasz zapomniany blog. Wtedy powróciły wszystkie wspomnienia, nie tylko te które Wam opisałyśmy, ale również te które towarzyszyły nam przy tworzeniu wpisów. Poczułyśmy,że nie może to się tak skończyć i właśnie wtedy podjęłysmy uchwałę ... POWRACAMY! :D  Powracamy... ale na innych zasadach. Na skutek tego, że następuje nasza nowa odsłona powzięłysmy zamiar, że w powitaniu i pożegnaniu tez  musi nastąpić zmiana. Od teraz także będziecie znali nasze imiona. Utożsamiamy się z imionami Kinga i Julka, a bardzo często go

SENSACYJKA na 3 lutego: ucieczka narzeczonej

CZEEEŚĆ WSZYSTKIM!!! TU STUDENTKINAPROPSIE ♡ To właśnie wczoraj minęły dokładnie dwa miesiące  od naszego pierwszego wpisu , dlatego też postanowiłyśmy podzielić się z Wami inną niż zwykle historią. Tym razem dotyczy ona bliskiej nam osoby, a nas tylko pośrednio. A WSZYSTKO ZACZĘŁO SIĘ TAK .... Pewnego spokojnego poranka, tuż przed zajęciami na uczelni jedna z nas dostała niespodziewanego smsa, o zaskakującej treści, od dawno niewidzianej przyjaciółki. Musimy przyznać,  że ta wiadomość wprawiła nas w osłupienie. Od razu poczułyśmy, że jest coś musi  być na rzeczy,  w związku z tym zaprosiłyśmy ją do nas. Dosłownie po sekundzie otrzymałyśmy wiadomość zwrotną, że wsiada w pierwszy autobus i będzie u nas za góra pół godziny.  Tak też się stało...Pojawiła się u nas przywożąc całe swoje dotychczasowe życie w dwie podróżne torby. Wiedziałyśmy, że to co nam opowie nie będzie słodką opowiastką, ale nie podejrzewałyśmy, że ta historia zwali nas z nóg... DOSŁOWNIE Takiej historii

SENSACYJKA na 13 stycznia: jak podbiłyśmy Kraków

CZEEEŚĆ WSZYSTKIM!!! TU STUDENTKINAPROPSIE ♡ Myślimy, że dzisiejsza data tj. piątek trzynastego przez niejedną osobę jest nielubiana... a przez nas wręcz odwrotnie :D Wcale nie uważamy, że piątek trzynastego musi być pechowy :D Żeby Wasz piątek był  chociaż odrobinę słodszy mamy dla Was kolejną zabawną historię ;)  Jak już pewnie zdążyliście zauważyć większość naszych sensacyjek związana jest albo nawiązuje albo do pociągu, albo do imprezy... Nic na to nie poradzimy na to, że właśnie wtedy, kiedy jesteśmy w pociągu albo na imprezie, mają miejsce najciekawsze wydarzenia :D Tak samo będzie i tym razem... Dzisiaj opowiemy Wam jak rozpoczęła się nasza podróż do Krakowa i jak potoczyły się nasze losy w krakowskim klubie, a w innym poście opiszemy podróż powrotna, która również jest absorbująca :D Z racji tego, że przy okazji Sylwestra i pobytu w Krakowie chciałyśmy zrealizować nasze pierwsze postanowienie noworoczne, zgodnie z którym planujemy więcej podróżować i zwiedzać, naszą

SENSACYJKA na 31 grudnia: my przegrywy

CZEEEŚĆ WSZYSTKIM!!! TU STUDENTKINAPROPSIE ♡ Długo nas tu nie było, ale jak sami wiecie okres przedświąteczny, same święta oraz przygotowania do Sylwestra zabierają sporo czasu. Z racji tego, że dużą wagę przywiązujemy do naszych postów, nie chciałyśmy pisać niczego na szybko. W zbliżającym się roku postanowiłyśmy, że nasze posty będziemy publikować dwa razy w tygodniu. A dzisiaj chcemy się z Wami podzielić pewną historią.  W tym momencie jesteśmy w pociągu do Krakowa, do którego wybieramy się na Sylwestra. Na myśl o pociągu przypomina nam się kolejne z nim związane wspomnienie... Z racji tego, że już kiedyś słyszałyśmy o tym że POZNAŃ TO MIASTO DOZNAŃ, postanowiłyśmy podzielić się z Wami i naszym przeżyciem w tym mieście. Pewnego pięknego, jakże upalnego popołudnia, a był to pierwszy dzień wakacji, rozpoczęłyśmy naszą już dawno planowaną i wyczekiwaną podróż do Łeby. Wsiadłyśmy wówczas do pociągu, który pękał w szwach, a ludzie „wylewali się „z przedziałów.

SENSACYJKA na 22 grudnia: sposoby na podryw

CZEEEŚĆ WSZYSTKIM!!! TU STUDENTKINAPROPSIE ♡ Dzisiaj troszkę nietypowo...zrobimy notkę w formie poradnika:Jak "nie" podrywać dziewczyn ;) W związku z tym, że często imprezujemy i gościmy  na klubowych parkietach, często też mamy okazję przekonać się jak facet próbuje zalecić się do kobiety. Przedstawimy Wam kilka "najciekawszych" dla nas sposobów: 💕 NA KRĘGOSŁUP- ten sposób jest dość ciekawy, nie wiedziałyśmy, że można do dziewczyny zagadać słowami: "Boli Cię kręgosłup?". Po tych słowach trzeba szybko łapać wiatr w żagle. Dziewczyna nie świadoma niczego odpowiada: " nie" , zatem kawaler "chwyta wiatr w żagle" i porywa dziewczynę do tańca.  Po takich szaleństwach i wygibasach poważnie zaczyna boleć kręgosłup. Dziewczyny uważajcie, bo może się to źle skończyć. 💕 NA TANCERZA - ta metoda jest bardzo odważna, bo wymaga od absztyfikanta sporo heroizmu w formie tężyzny fizycznej, ale również hartu ducha. Najbardziej jednak potrze

Nasza ZŁOTA MYŚL na 20 grudnia

CZEEEŚĆ WSZYSTKIM!!! TU STUDENTKINAPROPSIE ♡ Na dzisiaj mamy przygotowaną dla nas kolejną naszą złotą myśl. Tym razem są to słowa Edwarda Johna Phelps'a:"Człowiek, który nie robi błędów zwykle nie robi niczego".  Nie będziemy się dzisiaj zbyt długo rozwodzić, bo  naszym założeniem było Wam przekazanie, że każdy człowiek popełnia błędy, ale ważne jest to, żeby je samemu dostrzec i wyciągnąć z nich wnioski. ;) Mówi się, że tylko głupiec nie popełnia błędów... popełnia je, tylko o tym nie wie, albo nie chce wiedzieć ;) Uważamy, że ludzie uczą się na błędach, jeśli już raz jakiś popełnimy to najprawdopodobniej drugi raz go nie powtórzymy.  Żeby osiągnąć sukces w jakiejkolwiek dziedzinie trzeba stale próbować i podejmować nowe działanie, a każdy nowy czyn wiąże się z możliwością popełnienia błędu, ale nie można się tym zrażać, bo żaden wielki człowiek nie odniósłby sukcesu gdyby nie próbował i nie bał się popełniać błędów... Myślicie, że np. Józef Piłsudski os